نوشته هایی در مورد هیدروسفالی

بایگانی
شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

من یک بیمار هیدروسفال

من یک بیمار هیدروسفال هستم

تصمیم گرفتم که از این دریچه با بیماران هم نوع خودم رابطه برقرار کنم

و تصمیم دارم که این وبلاگ رو حرفه ای ادامه بدم

و امیدوارم هر کسی که با این وبلاگ آشنا شد اگر خدایی ناکرده دارای بیماری هیدروسفالی بود خواهش من این است که اگر ممکن است در مورد تجربیاتش در

مورد این بیماری برای من بنویسد و این که امیدوارم دور هم بتوانیم دوران خوبی داشته باشیم و یک گروه از دوستان هم نوع خودمون رو پیدا کنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
گل گل

نظرات  (۱)

 سلام و خدا قوت

  تا کی بایستی شنت در بدن بیمارباقی بماند؟ اپر مرکز یا دکتریماهر در تهران می شناسید معرفی نمایید. ما نوزادی 2 ماهه ای داریم که به این بیماری دچار است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی